קיצורי לינקים

קיצור לינקים (קישור) לאתר

בתור איש שיווק, הניסיון לשכנע אנשים ללחוץ על קישור ארוך ומסובך במודעות או פוסטים בפייסבוק הוא רעיון לא מומלץ שיכול ליצור רושם שלישי לעסק שלכם כבר מהרגע הראשון. מעבר לכך, אם אנשים ישימו לב שהפוסט שלנו נראה כמו ספאם בגלל הקישור המוזר – הם אוטומטית ידלגו על המודעה מבלי להסס.

כדי להימנע מיצירת תדמית שלילית לעסק (תדמית של ספאמר במקרה יותר גרוע) עלינו להטמיע קישור תקין שיהיה קצר ולעניין. כדי להפוך את הקישור הארוך והמסובך ליותר פשוט יצרו כלי מיוחד לקיצור קישורים או קיצור לינקים (URL link shortener).

קיצור לינקים - היתרונות הבולטים

1. כשאנחנו מפרסמים קישורים ארוכים ברשתות חברתיות, אנחנו יכולים להיראות לא טוב בעיני המשתמשים וזה יכול להרתיע אותם מללחוץ על הקישור מתוך חשש שמדובר בספאם. קיצור לינקים נועד לפתור את הבעיה הזו על ידי הפיכת קישור ארוך לקצר, ברור ותמציתי

2. היתרון הבולט (במיוחד עבור אנשי שיווק) הוא שמקצרי קישורים רבים גם מאפשרים לנו לעקוב אחרי הביצועים, ולנתח אותם והשוות בין קישורים שונים לצורך A\B טסט. נוכל לדעת את המקור של התנועה, את כמות אנשים שהקליקו על הקישור וכלים מסוימים גם נתונים דמוגרפיים כמו אזורים.

3. כל רשת חברתית מגבילה את כמות התווים שניתן לכלול בפוסטים. בטוויטר לדוגמא המגבלה עומדת על 280 תווים בלבד. במידה ואנחנו מנסים להכניס כמה שיותר תוכן לפוסט אחד קיצור קישור יכול לעזור לך להישאר בתוך גבול המוגדר.

מי שמחפש כלי שיווקי נהדר עבור קיצור קישורים בהתאמה אישית עם מעקב ועוד מלא פיצ’רים מעניינים, מוזמן לבדוק את הכלי בשם JOTURL.

מבין היתרונות הבולטים של הכלי:

  1. ניתן להוסיף קוד רימרקטינג בתוך הקישורים. במילים פשוטות, ניתן לפרסם דרך גוגל או פייסבוק מודעות לכל מי שלחץ על הקישור שיצרתם. השיטה הזו דומה מאוד לשיווק חוזר עבור מבקרים באתר רק שכאן יש לכם לפלח את הקהל לפי הקישורים שהם הקליקו עליהם.
  2. מערכת שלמה של דיווח עבור ביצועים של כל קישור. מאוד עוזר בהשוואת ערוצי פרסום שונים.
  3. ניתן להוסיף הודעה קופצת באתר לכל מי שנכנס דרך קישור ספציפי. כלי שיווקי מעולה עבור פרסונליזציה של המסר לקהל המבקרים לפי שירות\מוצר בו הם התעניינו:

4. ניתן לבצע מעקב אחר המרות באתר שהגיעו מהקישורים בתוך המערכת.

5.ניתן לייצר קישורים מיוחדים אשר מעבירים את המשתמש במכשיר הנייד ישירות לתוך קישור באפליקציה הרצויה. לדוגמא: ניתן להטמיע קישור שפותח אצל המשתמש את האפליצקיה של פייסבוק ומעביר אותו לעמוד העסקי שלכם בתוך האפליקציה. וכל זה בתוך קליק אחד בלבד על הקישור!

רשימת כלים לקיצור קישורים:

ביטלי הינה פלטפורמה שמרכזת בתוכה את כל האפשרויות שצריך כדי לבנות קיצורי קישורים בשימוש נפוץ. היא מרכזת בתוכה מערכת בקרה המציגה את הביצועים של כל קישור, ביחד עם שיעורי קליקים, סטטיסטיקות לפי מקור התנועה ומידע על אזור.

המערכת מאפשרת גם לערוך את השם של הקישור המוצג בהתאמה אישית ויש להם אינטגרציה עם תוכנות לניהול מדיה חברתית, כמו Sprinklr, Sprout Social, Buffer, Hootsuite ו- HubSpot כדי לסייע להפיץ בצורה יעילה את הקישורים המקוצרים. החשבון החינמי של ביטלי מציע עד 500 קישורים בהתאמה אישית, מה שהופך אותה למערכת האידיאלית לעסקים קטנים.

המערכת בי אל אינק מתאימה לכל חובבי ניתוח נתונים שמחפשים מערכת עם אפשרויות יותר מתקדמות. בנוסף ליצירת קישורים בהתאמה אישית, היא מספקת דוחות מתקדמים שיכולים לעקוב אחרי הקליקים לפי תאריך, שעה, שפה, מפיצים, מכשיר ומיקום וסנכרון עם מערכות מעקב אחרות כמו גוגל אנליטיקס.

מערכת חינמית לקיצורי URL. זה כלי נפלא כשאנחנו רוצים ליצור קישור מקוצר במהירות. המערכת יכולה להציע כתובת URL קצרה יותר, או כתובת בהתאמה אישית בדומה למערכות האחרות. למרות שהכלי הוא אנונימי וחינמי, הוא אינו מציג נתונים נוספים על השימוש בקישור מצד המשתמשים.

אהבתם את המאמר? שתפו ❤️

שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב email
Email
שיתוף ב telegram
Telegram
עוד כתבות מהבלוג:

רוצה לקבל טיפים מעולים
על שיווק דיגיטלי?

קבל עדכונים והטבות חמות לפני כולם

גלה כיצד ניתן להגדיל את כמות הלידים בעסק שלך

רעיונות הכי חדשים לפריצת צמיחה עסקית