אתר הבוררת - השוואת מחירי תקשורת

תעשייה

תקשורת וסלולר

אתגר

גידול בכמות הלידים בתעשייה מאוד דינמית ותחרותית. ניצול הזדמנויות בשוק התקשורת. שיפור המערך השיווקי לצורך מדידה אחר שינויים ושיפור תוצאות

פתרון

שיפור קמפיין ממומן בגוגל אדס. הטמעת מספרי טלפון ייחודיים לצורך שיפור המעקב. הקמת קמפיינים חדשים נישתיים. חסימת תנועה לא רלוונטית בקמפיין. ניתוח מעמיק של מתחרים.

תוצאה

37%+

גדילה בכמות הנרשמים באתר (לידים)

אודות החברה

כיום, חברות התקשורת מציעות אינסוף מסלולים וחבילות. לאחד יש פס רחב, לשני יש יותר נפח, קשה לפלס את הדרך בין כל המחירים השונים ולקרוא את כל האותיות הקטנות. בדיוק בשביל זה הקימו את אתר הבוררת.

הבוררת מציעה השוואת מחירים פשוטה, מעודכנת ומקיפה. האלגוריטמים של האתר סורקים מדי יום את החבילות שמציעות חברות התקשורת, עוקבים אחרי המחירים וכל האותיות הקטנות, ומבטיחים למצוא את החבילה המתאימה ביותר.

החברה משתדלת להציג תמונה בהירה של המחירים בשוק התקשורת והשירות הינו חינמי לחלוטין. המודל הכלכלי של העסק מתבסס על יצירת לידים, כלומר הפניית לקוח מתעניין לחברה מסוימת לפי בחירתו.

אתגר

בשוק מכירות הלידים בתחום התקשורת קיימים מספר רב של מתחרים המקשים באופן בולט להגדיל את כמות הלידים באתר. המטרה שלנו הייתה לעבור את המתחרים בכל הביטויים הרלוונטיים ולמצוא דרכים יצירתיות להגדלת הלידים באתר. מאחר ומדובר בקמפיין מאוד מורכב עם תקציב פרסומי גדול, בחנו לעומק את האפשרויות לביצוע מדידה חכמה של הקמפיין כולל הטמעת מספרי מעקב וירטואליים לכל שירות. הבעיה הנוספת בשוק היא לידים לא איכותיים או תנועה רלוונטית לאתר שמצריכה מאתנו פתרון ייחודי.

פתרון

פתרון

השלב הראשוני: ביצוע מחקר מתחרים מקיף בכל הערוצים הדיגיטליים על מנת לאתר מקומות לפריצת צמיחה. מחקר של שוק התקשורת והטמעת כלים לזיהוי מגמות ושינויים לצורך מענה מהיר לכל תרחיש במידת הצורך.

השלב השני: עדכון ושדרוג הקמפיינים הפעילים בחשבון באופן מקצועי מן היסוד. ביצוע מחקר מילות מפתח חדש, הוספת קמפיינים חדשים, ביצוע A\B טסטים למודעות, הטמעת מערכות מעקב, מספרים וירטואליים ועוד.

השלב השלישי: חידוש קמפיין לרשת המדיה הכולל מספר אפיקי פרסום. חידוש קמפיין שיווק חוזר (רימרקטינג).

השלב הרביעי: חיבור כלי טכנולוגי חכם המאפשר חסימת תנועה חשודה או לא רלוונטית לקמפיינים ברמת כתובת ה-IP של המשתמש.

Macbook-haboreret

התוצאה

על ידי שיפור ושדרוג קמפיין ממומן הקיים שהיה ממוקד בקהל המטרה עם מסר הנכון ובעזרת ערוצים דיגיטליים שונים לצורך שיווק חוזר, הצלחנו להגדיל את כמות הנרשמים באתר ביותר מ-37%. לאורך זמן הצלחנו לצמצם את העלות הממוצעת לליד פי 2. הוספת כלי טכנולוגי לחסימת תנועה חשודה עזר לנו לחסוך 5% מהעלות החודשית של הפרסום.

האם העסק שלך
מוכן לעשות את הסוויץ'?

בוא נעשה שיחה קצרה ונגלה איך אנחנו יכולים לעזור לעסק שלך